اخبارکوتاه قسمت دوم
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبار کوتاه, | 18:46 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

 

ahkp

 

شایان ذکر است پیراهن شماره 10 میلان در این فصل بر تن کوین پرنس بوآتنگ هافبک غنایی این تیم است.

 

 

 

 

مرحله دوم رقابتهای قهرمانی زیر 19 سال آسیا-ویتنام

ترکیب ملی پوشان ایران مقابل اردن اعلام شد

ترکیب تیم ملی جوانان دختران مقابل اردن از سوی مریم ایراندوست-سرمربی تیم ملی اعلام شد.

کوثر کمالی، بهناز طاهرخانی، مهسا کمالی، فاطمه عادلی، سارا ظهراب نیا، یاسمن فرمانی، مریم رحیمی، مقرب زاد حسینعلی، سمیرا اسماعیلی، طنین نراقی و مریم نامی نفراتی هستند که بعدازظهر امروز پنجشنبه 16 آذرماه ساعت 16:00 به وقت محلی و ساعت 12:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی اردن می روند.

 

 

 

 

توتی: پروتا را به عنوان سمبل پشتکار در فوتبال معرفی کنید

فرانچسکو توتی کاپیتان تیم فوتبال آ اس رم گفت: از نظر من پروتا را باید به عنوان سمبل پشتکار و جدیت درفوتبال معرفی کنید.

به نقل از پایگاه خبری توتو اسپرت فرانچسکو توتی کاپیتان تیم فوتبال آ اس رم گفت: از نظر من سیمونه پروتا یک قهرمان بزرگ در دنیای فوتبال بوده و باید او را به عنوان سمبل پشتکار و جدیت در این رشته معرفی کرد من سال های زیادی کنار او فعالیت کردم و خیلی خوشحالم که این فرصت برایم فراهم شد زیرا من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم و در کار و زندگی ام از آن استفاده کردم.

 

 

 

 

تورس: هواداران چلسی زیاده خواه هستند

فرناندو تورس، مهاجم تیم فوتبال چلسی گفت: هواداران چلسی زیاده خواه هستند و همین زیاده خواهی برای ما مشکل ایجاد کرده است.

به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز فرناندو تورس ستاره تیم فوتبال چلسی گفت: در حال حاضر قراردادی چهار ساله با تیم چلسی دارم و می خواهم به کارم در آن طبق روال قبل ادامه دهم و اما در مورد وضعیت تیم چلسی هم باید تأکید کنم که همه چیز طبق روال پیش رفته و ما در تلاش برای کسب نتیجه خوب هستیم چلسی با من توانست به پیروزی در لیگ قهرمانان و جام حذفی دست یابد ولی از آنجایی که هواداران زیاده خواه هستند این زیاده خواهی باعث ایجاد مشکلات زیادی برای ما شده است.

 

 

 

 

تولالان دوباره مصدوم شد

هافبک فرانسوی تیم فوتبال مالا اسپانیا در جریان دیدار تیمش مقابل اندر لخت از ناحیه ران پا مصدوم شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، دو تیم فوتبال مالاگا و اندرلخت در جریان دیدارهای هفته پایانی رقابت های گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه 2 بر 2 خاتمه یافت و تولالان در دقیقه شانزدهم به علت مصدومیت تعویض شد.

 

سرمربی این تیم در ارتباط با او گفت: وی از ناحیه پا مصدوم شده اما شدت آن مشخص نیست و روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

 

گفتنی است وی به تازگی از بند مصدومیت ها رهایی یافته بود و آخرین مصدومیت وی را به مدت 1 ماه و نیم از شرکت در میادین ورزش محروم کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ